Kokkejenta

Kokkejenta

mandag 20. august 2012

Fine Dager i Bodø

Da sitter man på båten igjen, og man er på tur tilbake til øya. Jeg har nemlig hatt en helgetur til Bodø. Etter å ha jobbet alle helgene iløpet av sommer var det veldig deilig med en frihelg! 

Så jeg reiste opp til Bodø på fredagen, fikk tid til en svipptur hjem til mamma og pappa vi dro på Parkenfestivalen. 
fredagens program var supert, Jarle Bernjoft, Hurra Torpedo, 1-2-6 og roxette. Og på lørdagen toppet det seg med Hellbillies, Sirkus Eliassen og Kaizers Orcheestra.  Stemninga var på topp! 

Man må også sørge for å få tid til litt vennebesøk. Så når Alex, Megan og Mae innviterte meg på britisk middag sier man ikke nei :) Det ble shepherdspie som bare en brite kan lage den. Og som alltid fikset Mae en fantastisk dessert. Det er trivelig med venner og god mat. Samtalen flyter og latteren sitter løst! 
Den snille pappaen til Alex hadde sendt med oppskriften på Clootie Dumpling Pudding til meg. Den må testes ut ! 

Før jeg kom meg på båten  idag ble det en snartur innom Restaurant Smak. Skulle egentlig se om Eva-Linda hadde tid til en kopp kaffe. Istede for kaffe fikk jeg med meg litt av menysmakingen for denne uke. Det kan anbefales å ta en turen innom Smak. Og nå har jeg bestemt meg for at under neste Bodø tur må jeg se om ikke det blir tid til et restaurantbesøk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar