Kokkejenta

Kokkejenta

tirsdag 14. august 2012

Tilbake på nett!

Etter at min tidligere blogg ble helt rar.. har jeg nå kommet tilbake til blogspot!
Det enkleste er oftes det beste kan man sikkert si.

Og her på øya går livet sin vante gang. 
Jeg har kommet meg gjennom en sommersesong som ikke blir slik som planlagt. Med noen sykemeldinger på jobben har jeg styrt kjøkkenet på Spiseriet Fabelaktig nesten alene. Det har gått fint, men gleder meg til å få den egentlige sjefskokken tilbake. For nå kommer høsten snart og vi kan få begynne med de spennende prosjektene vi har pratet om. 

Første lille prosjekt jeg er igang med er Arktisk Kokk 2012! Jeg har nemlig kommet med som finalist i en kokke konkuranse. Så tiden framover blir å gå til øving, øving, øving :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar