Kokkejenta

Kokkejenta

mandag 1. oktober 2012

↑opptur





I går startet vinterens ↑opptur starter.
Opptur er en lokal trim- og treningskampansje har i Solværøyan. Det er Stine som står for regien av dette opplegget. Det er blitt laget trimkort, man skal fylle ut. For vær treningstur du tar deg kan du fylle ut en linje på kortet. Når kortet er utfylt laverer man det inn, og det gjelder som et lodd. På slutten av kampanjen blir det nemlig loddet ut en sykkel. 


Det var oppmøte ved skolen. Der var den gjeng med folk samlet Stine kunne fortelle litt om opplegget og svare på noen spørsmål. Det var servering av sund snacks, noe som må til!

Jeg synes det er et fint engasjemen. Kanskje det blir litt lettere for noen å komme seg ut. Det er tros alt de meterne fra sofaen og ut døren som er de lengste.

Etter vi hadde fått utdelt kortene var det noen som tok turen hjemover. Men Gunilla og jeg var litt ivrig og tok første turen med en gang. Så da ble det en fin tur rundt Peotjønna. 
Svanene på Peotjønna

Nå er det virkelig blitt høst ute, og det liker jeg. Det er så fint i marka nå denne tiden da det er så mange farger rundt oss.


I tillegg er jeg med på det her dytt.no. Det er Eli-Mari, mamma og jeg som er et lag. Men for meg handler det mest om å kunne komme i mål før de andre to. Så langt ligger jeg ca 2000 skrittsnitt bak.. Men det skal jeg få gjort noe med!

Så idag får jeg vel bare ta på trenings-tightsen og komme meg på dagens lille opptur! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar