Kokkejenta

Kokkejenta

lørdag 15. september 2012

Endelig er boken her


Endelig var boken jeg hadde ventet på kommet.
Verdt å vite om vin heter den, så da er det egentlig bare å glede seg til man har tid til å lese litt i den.



Men nå er det øving og pakking som står for tur. På onsdag er det konkuransen Arktisk Kokk i bodø, og der er jeg en av seks finalister. Har hatt noen grennomkjøringer av menyen denne uken. Så jeg er blitt ganske fornøyd med ressultatet. Det som er ganske spennende er at jeg ikke vet hvordan de andre deltakerne har tolket oppgaven og hvordandem ser for seg å ha sine retter. Så her er det vanskelig å si hvilken sjanser jeg egentlig har. Jeg vet vertfall at jeg skal gjøre mitt beste, og om det ikke er nok til å nå toppen er jeg vertfall en erfaring rikere. Det har verfall vært veldig lærerikt og gøy å jobben med oppgaven til Arktisk Kokk.  
Dette blir spennende !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar